Zpracování a tisky přijatých a vystavených objednávek v různých formách.
Data se do vystavené objednávky editují přímo bez nabídky, častěji s hromadnou nabídkou z dat položek, z dat přijatých objednávek externích nebo vnitropodnikových, z dat plánu výroby atd. Lze využít i hromadné zpracování.
Vystavenou objednávku lze tisknout i ze zapsané objednávky přijaté s doplněním partnera dodavatele.
Data se do přijaté objednávky editují přímo bez nabídky, přenosem z dat nabídek apod.
Lze provést i záznam předběžných objednávek (poptávek) s využitím pro zpracování nabídky nebo následného přesunu do přijaté objednávky.
Na základě přijaté objednávky lze vystavit i předběžný dodací list (hromadně i jednotlivě), je dokladem o předání.
Data se zapisují podle stejných principů jako u řádek faktur.
Zápisy se využívají pro následné zpracování (do skladových dokladů – příjemky, dodací listy, nebo přímo vystavených či přijatých faktur) za účelem úspory práce i vykrytí objednávek.
Lze zaznamenávat objednávky na určité datum (i pro více rozvozů za den).
Plán výroby
Data se využívají pro nabízení do vystavených objednávek a jsou podkladem pro bilanční sestavy.
Výrobní dávky – zpracování limitního listu.
Data normativní spotřeby materiálu se využívají pro tisk požadavků na fyzickou přípravu materiálu pro výrobu (pro skladníka) i pro zpracování bilancí skutečné a normované spotřeby.
Reklamace
Úloha reklamace má návaznost na fakturaci a sklady. Řeší reklamované fakturované služby nebo vratky výrobků z důvodů reklamace. Obsahují tyto možnosti: oprava faktury, náhrada původní reklamované služby novou (oprava), náhrada původního výrobky novým výrobkem.